Friday, April 22, 2011

Embah 2

Bismillaah...


Bakal menghabiskan weekend ini di KPJ Ipoh. Embah sudah beberapa hari 'warded' di sana disebabkan gastrik. Mama cakap gastrik embah severe. Perut embah sampai ada tujuh luka. Enam sudah kering tinggal lagi satu luka yang err...masih berdarah?

Tak tahulah.
Aku nak tanya detail lagi tapi sebenarnya bila mama sebut pasal luka di perut embah aku rasa ngilu sangat. Ngilu sampai telinga. Terbayang luka2 di perut embah yang ditoreh asid gastrik (betulkan kalau aku salah). Aduhh. Tambah lagi mama cakap embah tiap2 hari perlu dimasukkan darah sebab kurang kandungan hemoglobin dalam darah embah. Hmm...

Baba cakap semua orang kena balik hari ni juga. Bagi embah semangat. Baba tak ada masa sekarang sebab minggu ni minggu baba di 'rig'. Jadi aku batalkan terus janji2 dengan kawan untuk ke KLIBF'11 dan kedai buku di amcorp mall. Tak apalah, itu bila2 boleh. Ada umur, ada jodoh kita buat janji baru. Ok?



Aku nak balik. Nak salam embah, cium tangan embah.
Semoga embah lebih semangat. Semoga embah cepat sembuh.
Doakan embah aku ya!
Terima kasih!
=)

No comments:

Kisah aku

kawan satu payung=)

Siapa kena timpa hujan?=)