Sunday, November 30, 2008

sembang dengan arep 1


Bismillaah...

"Aku dr semalam nak cakap something dengan ana ni tapi tak cakap2"

"Hah,apa die yang ko nak cakap tu"

Diam

Tunggu aufa keluar bilik dan selepas tu...

"Ha cakapla apa yang ko nak cakap ngan ana semalam"

"Tak ada apa2"

"Sengal"

"Tak ada rr..aku clash ngan awek aku"

Hahaha..ketawa dalam hati...

"Tu ah ko menggatal dgn awek bawah umur mana tak gf ko lari"

"Bukan sbb tu la,cite aku ni macam cite veer-zara ko tau tak"

"Ehh..apsal plak?"...sambil buat muka

"Yela,veer-zara mak die nak tunangkan perempuan tu dengan orang lain kan?aku pun macam tu jugak.mak die nak tunangkan die dengan orang lain"

Aku diam sambil layan komputer...

"Kita tak bolehkan kacau tunang orang?'

"Mana boleh!dosa"

"Ha,tula aku dah tak contact dah dengan dia"

Bagusla...dalam hati

"Habis,gf ko nak ke kena tunang?"

"Tak nak la..tapi aku dah tak contact dah dengan die"

Habis di situ...patutla sejak arep balik dari utm aku dapat rasa aura yang tak best dari dia.putus cinta rupanya.hahaha...gf dia yang konon cantik macam aca septriasa tu dah kena kebas.isk3...hehehe tak apalah arep,sekurang-kurangnya ko dah dapat jam tangan fossil kan untuk hadiah hari jadi.perggh..tak paham aku budak2 sekarang.

Malam esoknya arep layan vcd veer-zara sorang2...hahaha tak tahan tengok adik aku layan hindustan..adehh

p/s:aku suka=)

No comments:

Kisah aku

kawan satu payung=)

Siapa kena timpa hujan?=)