Monday, September 22, 2008

Percaya Dia percaya aku

Bismillaahirrahmaanirrahiimm..

Percaya kata janji-Mu
Kerna ku yakin apa digenggam-Mu...

Mama suruh aku yakin.Jadi aku kena yakin.Biar sesusah mana pun aku kena yakin dgn apa yang aku mintak.
Mama,ana sebenarnya memang rasa susah sangat kadang2.isk3..=(

Bila fikir2 balik mungkin kegagalan demi kegagalan aku yang lepas berpunca dari sikap kurang yakin aku.Even benda tu dah ada dalam mulut tinggal nak kunyah nak telan aku masih boleh terfikir 'eh,betul ke ni?betul ke apa yg aku bakal dpt ni?Macam tak percaya'
Phrase macam tak percaya tu kdg2 macam dah jadi motto hidup aku.Entahla..

Aku kena belajar untuk percaya,untuk yakin.Bukan pada sesiapa pun pada Tuhan dan diri sendiri jugak..Aku kena belajar untuk percaya yang aku deserve untuk apa yang aku telah usahakan..hmm..percaya.

Percaya Dia percaya aku..

5 comments:

fitriezwan said...

Salaam.

"nilai individu itu adalah semahal cita-citanya" -Marcus Aurelius-


"have faith in all you do"
-Ms. Rozyrah :) -

u can do it.

IncomeJutawan said...

betul2..
yakin n percaya diri sendiri..
kdg2 org yg xbleh survive sebab benda camni la..
xcya diri sendiri..
lagi 1 sifat malu..
"Malu biar bertempat..."
:p

anamunawwarah said...

salaam..
thanks both of you=)
i.Allah tgh tarbiyah dr sendiri ni.

IncomeJutawan said...

Alhamdulillahh...
Bagus la ko ana...
Bleh Jadi wakil rakyatt ni...
Ala..ketua wanita UMNO pon orait whatt...
huhuhuhuhu~~~
[bleh jd contoh yg terbaek... :p]

arrabe' said...

all the best..
"kalo tak percaya diri sendiri, siapa lagi??"

Kisah aku

kawan satu payung=)

Siapa kena timpa hujan?=)