Friday, November 20, 2009

Kalau ini adalah rindu dari lelaki...

Bismillaah…


Bersyukurlah bila berjauh dengan orang tersayang,
Kerana makin jauh makin sayang,
Makin jauh makin terkenang-kenang



Arep

‘Ana apsal ko balik lambat?Bebulu da aku basuh kain ari2’

‘Ala ko mmg bebulu pun kalo tak basuh kain.Apa masalah?’



Iman

‘bile ko nak balek ni..ktrg x upah maid la..balek awal sket bole x..xde org r nk basuh baju, msk,..bla bla bla..de ana sng sket..hahahahahahahahahhaha’

'helo air asia.sy nak batalkan tiket ke kl untuk selama2nya.terima kasih' >.<




Budak lelaki, suka berkias-kias.Menyampah I tau!=p


p/s:

Mama dan baba dah selamat memijak bumi Makkah yang mulia.Dah selamat berkumpul dengan lek ibah di rumah lek mon (lek=makcik dalam bahasa jawa).Alhamdulillaah semua sihat2 belaka.

Adam alhamdulillaah dapat 5A upsr dan jugak anugerah tokoh pelajar.Congrates Ja.haha.Mondok kat kelantan k pasni.hehe

Aufa si budak hitam sibuk buat tour rugby kata mak kat pantai timur.All the best beb!Makin hitam la ko.Aihh

Aku: Dalam baldi ada baju,dalam hati ada rindu...du...du...du~~ uhuk...huk...huk...

7 comments:

weetameal said...

salam.. hehe,, ana. da lama x tulis blog.. so hows life?

sabar ye dgn lelaki2 tu, untung dpt kakak macam ni :P diorg tau, ada kakak yang boleh digantung harap. daripada ada kakak, tapi diorg buat dek je.

all the best, life. tq

AyaN said...

cikgu fathiah pergi haji ke?waaa..untungnya..agak2,cikgu doa ape ek utk kak ana kat sana?hehe.

anamunawwarah said...

bana~
wsalam...alhamdulillaah.life's fine.
hehe untung kot insyaAllah =p thanks weh.same to you bana.good luck

ayan~
yup.agak2nya apa yg org mintak doakan?...huhu

AmeD said...

die doa amed jadi org baek2..lallala~~

anamunawwarah said...

amed~
insyaAllah...=)

afzan;NA said...

ana....

jemput masuk blog baru aku...

http://akubudakhina.blogspot.com/

mardhiah syazwani said...

tahniah untuk adam :)

Kisah aku

kawan satu payung=)

Siapa kena timpa hujan?=)